torsdag 10. september 2009

Politikk og sånt

Jeg engasjerer meg egentlig ganske lite i politikk, men det er likevel noen saker jeg bryr meg om.
Jeg liker spesielt partier som tenker på det med musikk, blant annet at norske musikkere som synger på norsk skal få bedre betalt.

Innvandringspolitikk er også veldig viktig har jeg fått med meg, men selv om at innvandringspolitikk er en veldig viktig, er det noen politikere som uttrykker seg på en veldig rasistisk måte. Hvis noen så på TV bebattene på TV2 i går så du det sikkert du og.

Også det med skatt er viktig og det er mange parti som sier at de skal fjerne eller redusere skatten, men det ville ikke gå bra, fordi det er på den måten staten får penger. Så hvis du ikke vil at vi skal havne i et Amerikansk levemiljø (ikke gratis hjelp hvis du er syk eller hvis du skader deg så vil du ikke få hjelp på et bra sykehus) så burde du ikke stemme på et parti som vil fjerne skatten, men arve avgiften synes jeg er helt idiotisk.

Godt valg.

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar