fredag 4. september 2009

Even more lekse

Denne gangen skal jeg skive om hvor jeg er når det gjelder politikk.

Jeg vet faktisk litt om politikk, men ikke så mye.

Jeg vet at arbeiderpartiet har sittet i regjeringen i fire år nå og at Jens Stoltenberg er statsminister.

Jeg vet også at jeg ikke er 18 slik at jeg ikke kan stemme, men hvis jeg skulle stemme på noe politisk parti ville det blit senterpartiet, fordi det er det eneste partiet jeg ikke har funnet ut noe neggativ informasjon om.

Stemm SP!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så flott at du har funnet et parti du er helt enig i. Da er du heldig! :)

    SvarSlett
  2. Så fint at du har prøvd å finne informasjon om de forskjellige partiene. Det er en god måte å holde seg politisk oppdatert på! og så er jeg helt enid med Trine at det er flott at du har funnet et parti du er enig i.

    SvarSlett